|
Сторінка музкерівника
Формування і розвиток музичних здібностей у дітей
Останні десятиріччя характеризуються зростанням зацікавленості проблемою розвиткумузичних здібностей підростаючого покоління. Все більше уваги зараз приділяється дошкільному вихованню та ранньому навчанню дітей. Повною мірою систематичний розвиток дошкільника здійснюється в умовах дошкільного освітнього закладу.
Психологи давно встановили, що вік 2-5 років - найсприятливіший для інтенсивного розвитку дитини. Музичним вихованням необхідно займатися з раннього віку. Музика більшою мірою, ніж будь-який інший вид мистецтва, доступна малечі. Дорослим слід запам’ятати: чим раніше дитина познайомиться зі світом музики, тим радіснішими і цікавішими будуть для малюка нові зустрічі з музикою. Музичні заняття в дитячому садку сприяють постійному залученню дитини до світу прекрасного, а також впливають на формування й розвиток її музичних здібностей.
Музика використовується дітьми в різних іграх. Знайомі пісні часто звучать в сюжетно-рольових іграх: можна заспівати колискову ляльці або потанцювати, наспівуючи веселу мелодію. Пісня організує дії, виразність, ритмічність рухів, дозволяє висловити почуття і настрої, що виникають в ході гри.
У нашому дитячому закладі обладнаний музичний зал, в якому діти займаються музикою, танцями; отримують елементарні навички гри на музичних інструментах; вчаться слухати і розуміти класичну музику. У музичний зал приходять діти на цікаві дозвілля та розваги; тут проходять урочисті свята та забави.
Вихованці нашого садочка люблять і розуміють музику, співають виразно, емоційно і злагоджено, ритмічно танцюють виявляють творче ставлення до музики. Для розвитку творчої активності я на музичних заняттях даю дітям спеціальні творчі завдання у різних видах музичної діяльності (імітації рухів, характерних для персонажів музичних ігор, наспівуванні різних інтонацій, співочому інтонуванні примовок, вистукуванні різноманітних ритмів на бубні; металофоні та ін.).
Під час ігор та самостійної художньої діяльності діти нашого садочку співають улюблені пісні, слухають музику в запису, грають у сюжетно-рольові ігри на музичну тематику, танцюють, водять хороводи, грають на різних дитячих музичних інструментах. Наполеглива, послідовна і творча робота музичного керівника і всього педагогічного колективу дошкільного закладу з музичного виховання дошкільнят сприяли тому, що пісні, музика міцно ввійшли в побут дітей.
Наша творчість:
«Сію, сію, посіваю…»
«Казка в гості завітала»
|